Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913083 obálek a 881083 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace



Autor: Miroslav Foret
Rok: 2008
ISBN: 9788025141441
NKP-CNB: cnb002508997
OCLC Number: (OCoLC)864849430
OKCZID: 112471124
Vydání: 2., aktualiz. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. xvii, 451 s.


Další vydání

  • Vyd. 1. Rok vydání: 2006
  • 3., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2011



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)