Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874508 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing strategy : planning and implementation



Autor: Walker, Orville C.
Rok: 1996
ISBN: 9780256136920
OCLC Number: (OCoLC)32625533
OKCZID: 110534258
Vydání: 2nd ed

Citace (dle ČSN ISO 690):
WALKER, Orville C. Marketing strategy: planning and implementation. 2nd ed. Chicago: Irwin, 1996. xxiv, 392 s. Irwin series in marketing.


Anotace

 

This text focuses on product-market entry-level strategy, examining the content of specific strategies appropriate for difference market and competitive situations, as well as the organizational and managerial issues involved in implementing those strategies. Real-wprld examples are used to illustrate concepts and procedures and demonstrate their practical significance. The text comes bound with GAMR, a Global Allocation Marketing Resources simulation. This edition includes a chapter on international issues.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)