Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Media in the 1984 and 1988 Presidential Campaigns (Contributions to the Study of Mass Media and Communications)



Rok: 1991
ISBN: 9780313265273
OKCZID: 110196142

Citace (dle ČSN ISO 690):
STEMPEL, Guido Hermann, ed. a WINDHAUSER, John W., ed. The media in the 1984 and 1988 presidential campaigns. 1st ed. Westport: Greenwood Press, 1991. 220 s. Study of mass media and communications, Sv. 21.


Anotace

 

This volume details the findings of a comprehensive study of media bias in recent presidential campaigns. Focusing on the 1984 and 1988 elections, Stempel and Windhauser have surveyed all news items reported in seventeen major U.S. papers, on the three commercial television networks, and in the three general news magazines. Each item has been categorized according to the candidate it focuses on, the slant of the presentation, and the major issue discussed, providing a clearcut picture of just what the media covered and how the treatment of the two campaigns differed.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)