Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913083 obálek a 881083 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Social Communication in Advertising: Consumption in the Mediated Marketplace



Rok: 2005
ISBN: 9780415966764
OKCZID: 110296324

Citace (dle ČSN ISO 690):
LEISS, William a Jackie BOTTERILL. Social communication in advertising: consumption in the mediated marketplace. 3rd ed. /. New York: Routledge, 2005, 683 s. ISBN 0-415-96676-0.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Now available in a significantly updated third edition to address new issues such as the Internet and globalization, Social Communication in Advertising remains the most comprehensive historical study of advertising and its function within contemporary society. It traces advertising's influence within three key social domains: the new commodities industry, popular culture, and the mass media that manages the constellation of images that unifies all three. The third edition includes: discussion of new technologies and issues, from the Internet to globalization updated and expanded examples and illustrations revisions throughout to address recent developments in advertising scholarship and the latest trends in advertising practice.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)