Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The social media bible : tactics, tools, and strategies for business success



Autor: Safko, Lon a Brake, David K.
Rok: 2009
ISBN: 9780470411551
OKCZID: 110462075

Citace (dle ČSN ISO 690):
SAFKO, Lon a David K. BRAKE. The social media bible: tactics, tools, and strategies for business success. Hoboken: John Wiley & Sons, c2009, 821 s. ISBN 978-0-470-41155-1.


Anotace

 

The Social Media Bible is comprehensive social media resource that will teach corporate, small business, and non-profit marketers strategies for using social media to reach their desired audiences with power messages and efficiency. This newly revised 3rd edition addresses technology updates to the iPad, apps, Foursquare, and other geotargeted networks. New case studies and company profiles provide practical examples of how businesses have successfully implemented these strategies, using the newest social media marketing tools.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)