Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909842 obálek a 879336 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Designing Brand Identity: A Complete Guide to Creating, Building, and Maintaining Strong Brands



Rok: 2006
ISBN: 9780471746843
OKCZID: 110123496

Citace (dle ČSN ISO 690):
WHEELER, Alina. Designing brand identity: a complete guide to creating, building and maintaining strong brands. 2nd ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2006, 280 s. ISBN 0-471-74684-3.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This innovative approach -- blending practicality and creativity -- is now in full-color! From translating the vision of a CEO and conducting research, through designing a sustainable identity program and building online branding tools, Designing Brand Identity helps companies create stronger brands by offering real substance. With an easy-to-follow style, step-by-step considerations, and a proven, universal five-phase process for creating and implementing effective brand identity, the book offers the tools you need, whether a brand manager, marketer, or designer, when creating or managing a brand. This edition includes a wealth of full-color examples and updated case studies for world-class brands such as BP, Unilever, Citi, Tazo Tea, and Mini Cooper. Alina Wheeler (Philadelphia, PA) applies her strategic imagination to help build brands, create new identities, and design brand-identity programs for Fortune 100 companies, entrepreneurial ventures, foundations, and cities.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)