Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics and Legal Studies, 1)



Rok: 2002
ISBN: 9780823221745
OKCZID: 110158657

Citace (dle ČSN ISO 690):
PICARD, Robert G. The economics and financing of media companies. 1st ed. New York: Fordham University Press, 2002. xiii, 270 s. Business, economics, and legal studies series., [vol.] 1.


Anotace

 

The Economics and Financing of Media Companies is the first book to broadly apply business concepts and analyses to the understanding of media firms and of the forces and issues affecting them. In a wide-ranging survey of various media companies, including their marketing and distribution systems, Picard discusses product life cycles, as well as outside forces—such as the global and local economies, interest rates, trade barriers—that impact a company’s financial health.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)