Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Global Communication: Theories, Stakeholders, and Trends



Rok: 2005
ISBN: 9781405134279
OKCZID: 110072362

Hodnocení: 3.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

The second edition of this major text in global communication has been fully revised to bring it up to date with advances in this dynamic field. Discussing the major trends, stakeholders, and global activities involved in international communication, this book provides new insights into the worldwide factors affecting media.· Utilizes numerous and diverse examples of media stakeholders, including CNN, AOL/Time Warner, the BBC, movies, the internet, and the music industry· Offers a user-friendly balance of theoretical and empirical material· Organized accessibly around two main theories: electronic colonialism and world-system theory· Places emphasis on the history of the international communications debate· Features engaging examples from media coverage of the war of terrorism to the birth of the iPodThis newly revised edition provides updates for all developments in media since 2002: most substantially for the post-9/11 war on terrorism, the Afghanistan and Iraq wars, Al Jazeera, and Arabic media systems.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)