Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 1477945 obálek a 273178 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR. .

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu pro střední odborné školy

Autor: Jitka Vysekalová , Pavel Strnad , Jaruše Vydrová
Rok: 1997
ISBN: 9788071684190
OCLC Number: (OCoLC)37963918
NKP-CNB: cnb000273036

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka, Pavel STRNAD a Jaruše VYDROVÁ. Základy marketingu pro střední odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1997, 164 s. ISBN 80-7168-419-8.
Zdroj: Národní knihovna České Republiky

Anotace

Publikace seznamuje se základními pojmy marketingové teorie a praxe.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog


Přidat čtenářskou recenzi

Od: (54.146.59...)