Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu pro střední odborné školy



Autor: Vysekalová, Jitka
Rok: 1997
ISBN: 9788071684190
NKP-CNB: cnb000273036
OCLC Number: (OCoLC)37963918
OKCZID: 110083080
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Základy marketingu pro střední odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1997. 164 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Publikace seznamuje se základními pojmy marketingové teorie a praxe.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)