Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Moderní marketing



Autor: Smith, P. R. (Paul Russell)
Rok: 2000
ISBN: 9788072262526
NKP-CNB: cnb000986340
OCLC Number: (OCoLC)46963404
OKCZID: 110013843

Citace (dle ČSN ISO 690):
SMITH, P. R. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000. 518 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)