Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2048260 obálek a 497102 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

Rok: 2001
ISBN: 9788072610563
NKP-CNB: cnb001034309
OCLC Number: (OCoLC)50346673
OKCZID: 110000468

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2001, 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
Zdroj: Národní knihovna České Republiky

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)      spolupracujeme s CBDB.cz


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
Můj antikvariát 50.00 Kč


Přidat čtenářskou recenzi

Od: (18.207.137...)