Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Blender: naučte se 3D grafiku



Autor: Pokorný, Pavel
Rok: 2009
ISBN: 9788073002442
NKP-CNB: cnb001998095
OCLC Number: (OCoLC)465289397
OKCZID: 110350188
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
POKORNÝ, Pavel. Blender: naučte se 3D grafiku. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2009. 286 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

V srpnu roku 2009 vyšlo 2. vydání, které je aktualizováno na novější verze a doplněné o nové možnosti Blenderu. Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více uplatňuje 3D počítačová grafika. Ta v současné době nachází uplatnění v oblastech CAD/CAM, počítačových hry nebo při reklamní a filmové tvorbě a jedná se bezesporu o velice zajímavou oblast, která láká mnohé počítačové uživatele. Celý obsah této knihy pojednává o programu Blender. Jde o volně šířitelný, multiplatformní (dostupný pro několik operačních systémů) a zároveň hardwarově nenáročný poměrně silný nástroj určený pro práci s 3D grafikou. Umožňuje modelovat jednotlivé objekty i sestavovat rozlehlé scény. A to vše dokáže vyrenderovat (pokud chceme, tak i s využitím raytracingu) do jednoho z mnoha druhů bitmapových obrázků. Blender toho ale nabízí mnohem více. Kromě jiného, podporuje i tvorbu animací a disponuje mnohými animačními nástroji. Výstupem vaší tvorby tak může být i velmi složitá animace. Kniha "Blender - naučte se 3D grafiku" vás tímto vším provede. Je určena jak začínajícím, tak i středně pokročilým uživatelům, kteří by chtěli do světa 3D grafiky proniknout bez velké finanční investice. Může být průvodcem nejen těm z vás, kteří by se chtěli v budoucnu této oblasti věnovat profesionálně, ale i nadšencům, kteří berou 3D grafiku jako koníčka a chtějí si udělat představu o tom, co vlastně práce 3D grafika nebo animátora obnáší. Kniha však může být užitečná i těm, kteří se už s nějakým obdobným 3D programem (pravděpodobně komerčním) setkali. Takoví uživatelé pak mohou srovnat nástroje Blenderu s těmi, kterými disponuje program, který znají. A možná budou překvapeni, co vše se dá v programu Blender provádět na to, že nestojí ani korunu. Historie vydání * 1. vydání - září 2006 - ISBN 80-7300-203-5 * 2. vydání - srpen 2009 - ISBN 978- 80-7300-244-2 Stručný obsah 1. Historický vývoj programu Blender 2. Co vše můžeme v programu Blender provádět 3. Instalace programu Blender 4. Popis prostředí a základní ovládání Blender 5. Vyrenderování scény a výstupní nastavení 6. Objekty ve scéně a základní práce s nimi 7. Práce s mesh objekty 8. Práce s křivkami, plochami a texty 9. Meta objekty 10. Materiálové nastavení 11. Textury 12. Světla 13. Práce s kamerou 14. Okolí scény 15. Rozšířené možnosti renderingu 16. Outliner 17. Animace 18. Částicové systémy 19. Python skripty

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Databázeknih.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)