Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy



Autor: Tomek, Gustav a Vávrová, Věra
Rok: 2009
ISBN: 9788074000980
NKP-CNB: cnb001835562
OCLC Number: (OCoLC)403634873
OKCZID: 110244649
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-098-0.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější a kritičtější, s větším sebevědomím, jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou. Management tedy nemůže nic ponechat náhodě. Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek postupné integrace do konkurenceschopného dodavatelského řetězce

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Zboží.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)