Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategické řízení značky : Brand management.



Autor: Přibová, Marie
Rok: 2000
ISBN: 9788086119274
NKP-CNB: cnb000885494
OCLC Number: (OCoLC)45680172
OKCZID: 110283403

Citace (dle ČSN ISO 690):
PŘIBOVÁ, Marie. Strategické řízení značky =: Brand management. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2000, 148 s. ISBN 80-86119-27-0.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)