Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí



Autor: Hana Lošťáková
Rok: 2005
ISBN: 9788086419947
NKP-CNB: cnb001571941
OCLC Number: (OCoLC)85156138
OKCZID: 110003895
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. B-to-B marketing: strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 186 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Publikace shrnuje poznatky, které autorka získala při výzkumech v řadě podniků, operujících na B-to-B trzích v České republice.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)