Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci



Autor: a kol.
ISBN: 9788087500835
NKP-CNB: cnb002864009
OKCZID: 127723920

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016, 127 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.


Anotace

 

Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)