Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905792 obálek a 876817 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Social Psychology



Rok: 1992
ISBN: 9780070442924
OKCZID: 110464010

Citace (dle ČSN ISO 690):
MYERS, David G. Social psychology. 4th ed. New York: McGraw-Hill, 1993. xxi, 600 s.


Anotace

 

The fourth edition of this introductory social psychology text has been expanded and updated throughout, emphasizing the position social psychology occupies within the intellectual tradition of liberal arts. It is divided into three sections: social thinking, social influence and social relations, and this structure allows the student to develop an integrated understanding of the subject as they progress logically from one area of social psychology to the next. Applications are interwoven throughout each chapter and highlighted with the applied chapter that concludes each section. This new edition has a strong multicultural/multi-ethnic focus, using research from a variety of settings. There are new boxes which focus on past and current research.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)