Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Positioning : the battle for your mind



Autor: Ries, Al
Rok: 2001
ISBN: 9780071359160
OKCZID: 110058433
Vydání: 20th anniversary ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
RIES, Al. Positioning: the battle for your mind. Twentieth anniversary edition. New York: McGraw-Hill, [2001]. xii, 246 stran.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Ries and Trout taught me everything I know about branding, marketing, and product management. When I had the idea of creating a very large thematic community on the Web, I first thought of Positioning....--David Bohnett, Chairman and Founder of GeoCities A handsome edition of the original 1981 text, this 20th Anniversary Edition makes available to business and marketing professionals--including tens of thousands of Ries and Trout groupies, worldwide--the work that forever changed the way marketing strategy is done. This new edition features commentary from the authors that offers fresh insight into why positioning a product in a prospective customer's mind is still the most important strategy in business, and includes numerous examples of campaigns that followed, or didn't follow, Ries and Trout's thinking.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)