Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The creative economy : how people make money from ideas



Autor: Howkins, John
Rok: 2002
ISBN: 9780140287943
OKCZID: 110207398

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOWKINS, John. The creative economy: how people make money from ideas. New York: Penguin Group, 2002. xviii, 269 s. Penguin books.


Anotace

 

Britain makes more money from music than from its car industry. In the United States, the core copyright industries achieved foreign sales and exports of $60.18 billion-a figure that surpasses, for the first time, every other export sector, including automobiles, agriculture, and aircraft. Howkins sets out to explore how we can harness creativity and the industry it sustains to our common interests. The Creative Economy is not about information and the information society. It is about more basic matters, what we humans want and what we are good at. Managing creative people will be fundamental to business success in the next century, and this book is the first to address the whole business of the creative economy-its importance, and how to manage it. A landmark in business books.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)