Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907389 obálek a 877850 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The advanced dictionary of marketing : putting theory to use



Autor: Dacko, Scott G.
Rok: 2008
ISBN: 9780199285990
OCLC Number: (OCoLC)155715217
OKCZID: 110477377

Citace (dle ČSN ISO 690):
DACKO, Scott G. The advanced dictionary of marketing: putting theory to use. New York: Oxford University Press, 2008. lviii, 601 s.


Anotace

 

This dictionary of marketing terms focuses on key concepts, grouped into four categories: concepts, laws, theories, and effects. Containing over 500 entries, ranging in length and depth, the book will be the ideal reference guide for practitioners, MBA students, and those taking professional marketing qualifications.Example entries include:Balanced Scorecard; Sagacity Segmentation; Value-based Marketing; Law of Comparative Advantage; Law of Diminishing Returns; Engel's Law; Moore's Law; Agency Theory; Game Theory; Motivation Theory; Theory X; Theory Y; Acquiesence Response Set; Anchoring Effect; Experience Curve Effect; Halo Effect; Substitution Effect.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)