Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism



Rok: 1998
ISBN: 9780226260129
OKCZID: 110112852

Citace (dle ČSN ISO 690):
FRANK, Thomas. The conquest of cool: business culture, counterculture, and the rise of hip consumerism. Chicago: University of Chicago Press, c1997. 287 p.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Most people remember the youth counterculture of the 1960s, but Thomas Frank shows that another revolution shook American business during those boom years. He shows how the youthful revolutionaries were joined--and even anticipated--by such unlikely allies as the advertising industry and the men's clothing business. Halftones & tables.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)