Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903936 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

City Branding: Theory and Cases



Rok: 2011
ISBN: 9780230241855
OKCZID: 110931349

Citace (dle ČSN ISO 690):
DINNIE, Keith. City branding: theory and cases. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2011. XXIX, 239 s.


Anotace

 

The practice of city branding is being adopted by increasing numbers of city authorities around the world and it is having a direct impact on public and private sector practice. The author captures this emerging phenomenon in a way that blends a solid theoretical and conceptual underpinning together with relevant real life cases.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)