Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic Management: Concepts and Cases



Rok: 1996
ISBN: 9780256162059
OKCZID: 110125542

Citace (dle ČSN ISO 690):
THOMPSON, Arthur A. a A. J. STRICKLAND. Strategic management: concepts & cases. 9th ed. Boston: Irwin, 1996, 1035 s. ISBN 0-256-16205-0.

Hodnocení: 3.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Maintaining a dominant position in the strategic management marketplace is not enough. Like so many of the companies we observe in case studies, Thompson and Strickland reengineer features and craft new thinking to consistently improve their book. The authors' reputation for consistently providing comprehensive text coverage and solid cases holds true for the Ninth Edition.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)