Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Advertising (Frameworks)



Rok: 1999
ISBN: 9780273634355
OKCZID: 110482876


Anotace

 

This best-selling book looks at the structure and organisation of the industry, how campaigns are constructed and costed, the various methods of promotion, above-the-line and below-the-line costs, legal and ethical issues, market research and much, much more. The new edition has been fully updated and contains updated material on advertising departments, TV franchises, corporate video and satellite broadcasting. Case studies are used to bring the subject into the real world.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)