Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Marketing of Sport



Rok: 2007
ISBN: 9780273688266
OKCZID: 110154522

Citace (dle ČSN ISO 690):
BEECH, John G., ed. a CHADWICK, Simon, ed. The marketing of sport. Harlow: Prentice Hall/Financial Times, 2007. xxxv, 555 s.


Anotace

 

The Marketing of Sport explores the latest developments in sports marketing with cutting-edge analysis by the world's leading sport marketing academics. International case studies, up-to-the-minute data and a wide-ranging list of websites provide an essential introduction to the key aspects of sport marketing.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)