Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Measuring Marketing: 103 Key Metrics Every Marketer Needs



Rok: 2006
ISBN: 9780470821329
OKCZID: 110168390

Citace (dle ČSN ISO 690):
DAVIS, John. Measuring marketing: 103 key metrics every marketer needs. Singapore: John Wiley & Sons (Asia), c2007. xvii, 408 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Marketing is now being asked to be measurably accountable for not only the top-line of their income statement, but also for the bottom-line as well. They're being asked to account for the total marketing program in addition to its component product programs, its advertising, sales promotion, sales and distribution, and pricing programs. This is the first book that addresses the clamor and demand from marketing’s many stakeholders to be accountable for its strategies and activities.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)