Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The managed heart : commercialization of human feeling



Autor: Arlie Russell Hochschild
Rok: 2003
ISBN: 9780520239333
OKCZID: 110127840

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOCHSCHILD, Arlie Russell. The managed heart: commercialization of human feeling. 20th anniversary ed. Berkeley: University of California Press, 2003, c1983, 327 s. ISBN 0-520-23933-4.


Anotace

 

In private life we try to induce or suppress love, envy, and anger through deep acting or "emotional work," just as we manage our outer expressions through surface acting. But what happens when this system of adjusting emotions is adapted to commercial purposes? Hochschild examines the cost of this kind of "emotional labor." She vividly describes from a humanist and feminist perspective the process of estrangement from personal feelings and its role as an "occupational hazard" for one-third of America's workforce.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)