Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Pricing Strategy: Setting Price Levels, Managing Price Discounts and Establishing Price Structures



Rok: 2011
ISBN: 9780538480888
OKCZID: 111003208


Anotace

 

Learn how to make pricing decisions that will maximize a firm's profits by creating and capturing customers with PRICING STRATEGY: SETTING PRICE LEVELS, MANAGING PRICE DISCOUNTS AND ESTABLISHING PRICE STRUCTURES. Written by recognized pricing thought leader and principal of a successful pricing firm, Tim J. Smith, this comprehensive book emphasizes the stakeholder's importance in making decisions, while highlighting key trade-offs to consider when choosing between opposing outcomes. In this book's balanced presentation of quantitative instruction and qualitative concepts, learn more about the influences that should guide your decision making.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)