Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907967 obálek a 878235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The language of advertising



Autor: Vestergaard, Torben
Rok: 1985
ISBN: 9780631127437
OKCZID: 110110109
Vydání: 1st publ.

Citace (dle ČSN ISO 690):
SCHRODER, Kim. The language of advertising. Oxford: Blackwell, 1992. x, 182 s. Language in society.


Anotace

 

This book is a study of the strategies of persuasion that advertisers use and of the crucial underlying assumptions advertising makes. The authors seek to equip the reader with the techniques for their own examination of advertising ideology and of the social functions of advertising today.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)