Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913083 obálek a 881083 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Commercial Culture: The Media System and the Public Interest



Rok: 2000
ISBN: 9780765806055
OKCZID: 110090776

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOGART, Leo. Commercial culture: the media system and the public interest. New Brunswick: Transaction Publishers, c2000. xxvi, 384 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This critique of the American commercial media comes from a writer who has wide experience in both the media business and in academia. Bogart explores how commercial demands affect the substance and form of American media, and argues that the future of the media should not be left to market forces.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)