Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal (Routledge Communication Series)



Autor: Zillmann, Dolf.
Rok: 2000
ISBN: 9780805833249
OKCZID: 110025067

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZILLMANN, Dolf, ed. a VORDERER, Peter, ed. Media entertainment: the psychology of its appeal. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 2000. xi, 282 p. LEA's communication series.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This collection represents a systematic exploration of media entertainment from an academic perspective. Editors Zillmann and Vorderer have assembled scholars from psychology, sociology, and communication to provide a broad examination of the primary function of media entertainment--the attainment of gratification. Chapters included here address vital aspects of media entertainment and summarize pertinent findings, providing an overview of what is presently known about the appeal and function of the essential forms of media entertainment, and offering some degree of integration. Written in a clear, non-technical style, this volume provides a lively and entertaining study of media entertainment for academic study and coursework.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)