Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Long Tail, The, Revised and Updated Edition: Why the Future of Business is Selling Less of More | ||||||||
Rok: 2008 Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů) AnotaceThe New York Times bestseller that introduced the business world to a future that's already here--now in paperback with a new chapter about Long Tail Marketing and a new epilogue. Winner of the Gerald Loeb Award for Best Business Book of the Year In the most important business book since The Tipping Point, Chris Anderson shows how the future of commerce and culture isn't in hits, the high-volume head of a traditional demand curve, but in what used to be regarded as misses--the endlessly long tail of that same curve. "It belongs on the shelf between The Tipping Point and Freakonomics." --Reed Hastings, CEO, Netflix "Anderson's insights . . . continue to influence Google's strategic thinking in a profound way."--Eric Schmidt, CEO, Google "Anyone who cares about media . . . must read this book."--Rob Glaser, CEO, RealNetworks Dostupné zdroje
|