Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Long Tail, The, Revised and Updated Edition: Why the Future of Business is Selling Less of More



Rok: 2008
ISBN: 9781401309664
OKCZID: 110245166

Citace (dle ČSN ISO 690):
ANDERSON, Chris. The long tail: why the future of business is selling less of more. Rev. and updated ed. New York: Hyperion, c2008. xii, 267 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

The New York Times bestseller that introduced the business world to a future that's already here--now in paperback with a new chapter about Long Tail Marketing and a new epilogue. Winner of the Gerald Loeb Award for Best Business Book of the Year In the most important business book since The Tipping Point, Chris Anderson shows how the future of commerce and culture isn't in hits, the high-volume head of a traditional demand curve, but in what used to be regarded as misses--the endlessly long tail of that same curve. "It belongs on the shelf between The Tipping Point and Freakonomics." --Reed Hastings, CEO, Netflix "Anderson's insights . . . continue to influence Google's strategic thinking in a profound way."--Eric Schmidt, CEO, Google "Anyone who cares about media . . . must read this book."--Rob Glaser, CEO, RealNetworks


Dostupné zdroje

Amazon
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)