Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907389 obálek a 877850 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Doing visual ethnography : images, media, and representation in research



Autor: Pink, Sarah
Rok: 2007
ISBN: 9781412923484
OKCZID: 110521888
Vydání: 2nd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PINK, Sarah. Doing visual ethnography: images, media, and representation in research. 2nd ed. Los Angeles: Sage Publications, 2007. 234 s.


Anotace

 

Following the success of the First Edition, this fully revised and updated Second Edition of Doing Visual Ethnography explores the use and potential of photography, video, and hypermedia in ethnographic and social research. It offers a reflexive approach to theoretical, methodological, practical, and ethical issues of using these media now that they are increasingly being incorporated into field research. Author Sarah Pink adopts the viewpoint that visual research methods should be rooted in a critical understanding of local and academic visual cultures, the visual media, and technologies being used and the ethical issues they raise.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)