Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Coercion: Why We Listen to What "They" Say



Rok: 2000
ISBN: 9781573228299
OKCZID: 110496662

Citace (dle ČSN ISO 690):
RUSHKOFF, Douglas. Coercion: why we listen to what "they" say. New York: Riverhead Books, 2000. 293 s.


Anotace

 

Noted media pundit Douglas Rushkoff gives a devastating critique of the influence techniques behind our culture of rampant consumerism. With a skilled analysis of how experts in the fields of marketing, advertising, retail atmospherics, and hand-selling attempt to take away our ability to make rational decisions, Rushkoff delivers a bracing account of why we buy what we buy, and helps us recognize when we're being treated like consumers instead of human beings.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)