Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value



Autor: Thomas Lockwood
ISBN: 9781581156683
OKCZID: 128400977

Citace (dle ČSN ISO 690):
LOCKWOOD, Thomas, ed. Design thinking: integrating innovation, customer experience and brand value. New York: Allworth Press, 2010. xvii, 285 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)