Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management



Autor: Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Delphine Manceau, Aurélie Hémonnet-Goujot
ISBN: 9782326001084
OKCZID: 127539176

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management. 15e édition. Montreuil: Pearson France, [2015]. xlii, 877 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)