Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Kaňovská, Lucie
Rok: 2009
ISBN: 9788021438385
NKP-CNB: cnb001857105
OCLC Number: (OCoLC)432995693
OKCZID: 110251210
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŇOVSKÁ, Lucie. Základy marketingu. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009, 123 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-3838-5.

Hodnocení: 0.0 / 5 (2 hlasů)


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)