Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management



Autor: Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane
Rok: 2007
ISBN: 9788024713595
NKP-CNB: cnb001729095
OCLC Number: (OCoLC)190407944
OKCZID: 110002271
Vydání: 1. vyd. [i.e. 3. vyd.]

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. [i.e. 3. vyd.]. Praha: Grada, 2007. 788 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
KNIHCENTRUM.cz


Komentáře

Nejlepší kniha o marketingu, kterou jsem kdy četla. Knihu jsem si půjčila z důvodu učení na zkoušku, ale ráda bych ji vlastnila ve své knihovně. Poutavé čtení o marketingu proložené zajímavými ilustracemi a praktickými příklady.
13.03.2011    Zdroj: SKAT - Souborný katalog


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)