Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy | ||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Blažková, Martina Digitální objekty
AnotaceKniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|