Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje



Autor: Boček, Martin
Rok: 2009
ISBN: 9788024728407
ISBN: 9788024763453
NKP-CNB: cnb001853337
OCLC Number: (OCoLC)320223927
OKCZID: 110247072
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 215 s. Manažer. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7.

Hodnocení: 4.5 / 5 (2 hlasů)


Anotace

 

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Martinus
NK Praha
Flexibooks
Zboží.cz
eReading.cz
GRADA Publishing, a.s.
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)