Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy | |||||||||||||||||||||||||||
Autor: Kotler, Philip Hodnocení: 3.5 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceJedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií. Dostupné zdroje
|