Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy



Autor: Kotler, Philip
Rok: 2000
ISBN: 9788072610105
NKP-CNB: cnb000927534
OCLC Number: (OCoLC)44525566
OKCZID: 110074876
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Překlad Pavel MEDEK. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000. 258 s.

Hodnocení: 3.5 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
NK Praha
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
1. Podzemní antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)