Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing a nová ekonomika



Autor: Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň
Rok: 2009
ISBN: 9788074001468
NKP-CNB: cnb001998052
OCLC Number: (OCoLC)500008017
OKCZID: 110375172
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. Marketing a nová ekonomika. Vyd. 1. V Praze: C.H. Beck, 2009, 198 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-146-8.


Anotace

 

Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Srovname.cz
Zboží.cz
Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury