Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2889774 obálek a 872473 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mezinárodní marketing



Autor: Štědroň, Bohumír, Čáslavová, Eva, Foret, Miroslav, Stříteský, Václav a Šíma, Jan
Rok: 2018
ISBN: 9788074004414
NKP-CNB: cnb002998385
OCLC Number: (OCoLC)1048455736
OKCZID: 127914462

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Mezinárodní marketing. Vydání první. V Praze: C.H. Beck, 2018. xxvi, 289 stran. Beckova edice ekonomie.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Výklady věnované novým trendům v oblasti mezinárodního marketingu (marketingové strategie, specifika marketingové komunikace atd.).

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)