Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Autor: PAULOVČÁKOVÁ, Lucie
Rok: 2015
ISBN: 9788074521171
NKP-CNB: cnb002732048
OKCZID: 121941559

Citace (dle ČSN ISO 690):
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.


Anotace

 

Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a analýzu spotřebních trhů. Publikace provází cíleným marketingem a pojednává jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a nové trendy v ní. Marketing je v publikaci rozebírán z taktického i strategického hlediska, obsahuje moderní a aktuální poznatky včetně řady příkladů a užitečných kontrolních seznamů.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)