Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Masová, mediální a marketingová komunikace



Rok: 2011
ISBN: 9788086730691
NKP-CNB: cnb002225391
OCLC Number: (OCoLC)761169671
OKCZID: 111098905
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Masová, mediální a marketingová komunikace. Vyd. 1. [Praha]: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. 317 s.


Anotace

 

Studijní text rozebírá tři typy komunikace - masové, mediální a marketingové. Jeho součástí jsou rovněž případové studie a vzorové testy.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

NK Praha
Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)