Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media Messages: What Film, Television, and Popular Music Teach Us About Race, Class, Gender and Sexual Orientation



Rok: 2001
ISBN: 9780765603364
OKCZID: 110191844

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLTZMAN, Linda. Media messages: what film, television, and popular music teach us about race, class, gender and sexual orientation. Armonk, N.Y.: M.E. Sharpe, [2000]. xiv, 346 stran, [16] stran obrazových příloh.


Anotace

 

People who watch more than 15 hours of television a day tend to believe what is portrayed is more "real" than their own experience. This text analyzes messages on race, class, gender and sexual orientation, conveyed by the entertainment media.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)