Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George



Rok: 2003
ISBN: 9780071418218
OKCZID: 110195353

Citace (dle ČSN ISO 690):
GEORGE, Michael L. Lean Six Sigma for service: how to use lean speed and Six Sigma quality to improve services and transactions. New York: McGraw-Hill, c2003. xiv, 386 s.


Anotace

 

Bring the miracle of Lean Six Sigma improvement out of manufacturing and into services Much of the U.S. economy is now based on services rather than manufacturing. Yet the majority of books on Six Sigma and Lean--today's major quality improvement initiatives--explain only how to implement these techniques in a manufacturing environment. Lean Six Sigma for Services fills the need for a service-based approach, explaining how companies of all types can cost-effectively translate manufacturing-oriented Lean Six Sigma tools into the service delivery process. Filled with case studies detailing dramatic service improvements in organizations from Lockheed Martin to Stanford University Hospital, this bottom-line book provides executives and managers with the knowledge they need to: Reduce service costs by 30 to 60 percent Improve service delivery time by 50 percent Expand capacity by 20 percent without adding staff


Dostupné zdroje

Amazon
Srovname.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)