Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891170 obálek a 872966 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Strategický marketing | ||||||||||||
Autor: Horáková, Helena Digitální objekty
AnotaceStrategický marketing ve vztahu k podnikovým strategiím, marketingová situační analýza, stanovení marketingových cílů, formulování, realizace a kontrola marketingových strategií, způsoby vypracování marketingových plánů, řízení marketingového procesu – to jsou základní témata druhého, rozšířeného a aktualizovaného vydání publikace určené pro podnikatele, praktické marketéry a vysokoškolské studenty. Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|