Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891170 obálek a 872966 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing



Autor: Horáková, Helena
Rok: 2003
ISBN: 9788024704470
NKP-CNB: cnb001203392
OCLC Number: (OCoLC)53274356
OKCZID: 110011312

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. Expert.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Strategický marketing ve vztahu k podnikovým strategiím, marketingová situační analýza, stanovení marketingových cílů, formulování, realizace a kontrola marketingových strategií, způsoby vypracování marketingových plánů, řízení marketingového procesu – to jsou základní témata druhého, rozšířeného a aktualizovaného vydání publikace určené pro podnikatele, praktické marketéry a vysokoškolské studenty. Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)