Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2159946 obálek a 531421 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

Autor: Bureš, Ivan
Rok: 2001
ISBN: 9788072610563
NKP-CNB: cnb001034309
OCLC Number: (OCoLC)50346673
OKCZID: 110000468
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2001, 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
Zdroj:

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)      spolupracujeme s CBDB.cz


Anotace

 

Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
Můj antikvariát


Přidat čtenářskou recenzi

Od: (34.232.62...)