Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem



Autor: Prahalad, C. K.
Rok: 2005
ISBN: 9788072611263
NKP-CNB: cnb001499078
OCLC Number: (OCoLC)85136257
OKCZID: 110008321
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PRAHALAD, C. K. a Venkatram RAMASWAMY. Budoucnost konkurence: spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 277 s. Knihovna světového managementu, sv. 14. ISBN 80-7261-126-7.


Anotace

 

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Můj antikvariát
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)